Må bättre kampanj 2009

INLÄGGET PUBLICERADES DEN 2009-06-16, KLOCKAN 14:41:01.
VAD ÄR DETTA?
Du har hamnat på en lite annorlunda blogg, nämligen en blogg som vill bidra till att du ska må bättre! Detta är en blogg som ligger under min egna blogg: Viktoriae.blogg.se som handlar om självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus

VARFÖR "MÅ BÄTTRE" KAMPANJ?
Först och främst ska jag förklara namnet, anledningen till att jag har döpt den till "Må bättre" är för att vi är alla olika, precis som det som kan göra att vi mår bättre. Så därför ville jag ha "bättre" istället för "bra", för det är mycket som påverkar oss till att vi mår bra och det är upp till oss själva i slutändan. Men här kan du få tips och någon tankeställare, förhoppningsvis, så att du kan må bättre! Anledningen till bloggen(kampanjen)? Jag ville fokusera på något i två veckor och skriva om saker som inte nödvändigtvis skulle passa in på min egna blogg, därför valde jag att prova detta sättet istället...

VEM ÄR DEN TILL FÖR?
Alla! Här kan du som känner att du redan mår toppen få dig en tankeställare likaväl som personen som mår lite dåligt kanske får sig några tips för att känna sig mer på topp. Självklart kan jag inte hjälpa alla, det är jag fullt medveten om, men jag vill försöka bidra till något positivt och det tror jag att bloggen visar.
KOMMENTARER

KOMMENTERA GÄRNA
Men tänk på:
- Jag svarar så fort jag kan.
- Reklam raderas.
- Min e-post: [email protected]
- Kampanjen är en rolig grej, jag är inte utbildad inom personlig utveckling/självkänsla utan skriver utifrån egna erfarenheter.
- Missa inga inlägg genom att lägga till bloggen på bloglovin/bloggkoll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


UTMANING.
Det är ganska enkelt, varje dag uppdateras bloggen och varje dag kommer något du kan göra.
Vill du vara med?



BLOGG.
Självkänsla, Depp&Pepp och tänkvärda inlägg är några av alla kategorier du finner på min vanliga blogg:
Viktoriae.blogg.se