Utmaningen

INLÄGGET PUBLICERADES DEN 2009-06-20, KLOCKAN 00:20:50.

Att läsa en text som någon har bloggat kan snabbt försvinna ur ens tankar när man surfar vidare. Jag vill ge dig mer än så, upplevelsen på den här bloggen ska bidra till att du kan känna någon bra, kanske en känsla av positivtet eller en vilja att förändra. Det är upp till dig, men varje dag så kommer det i inlägget att finnas en utmaning. Det är alltifrån att du ska pröva något nytt till att du ska få dig en tankeställare. Så, vill du vara med och utmana dig själv plus ha chansen att vinna en bok?

SÅ HÄR GÖR DU:
- Du skriver att du är med i utmaningen i din blogg & länkar hit* sedan skriver du en kommentar i det här inlägget att du är med.
(Du får gärna vara med även om du ej har blogg, hör gärna ändå av dig genom en kommentar så vet jag!)

* Skriv ett inlägg där du gör en av utmaningarna, t.ex: "Idag var utmaningen i "må bättre kampanjen" att man skulle pröva något nytt. Det gjorde jag och jag..." + länka hit, minst 1 gång om du vill vara med och tävla om boken. Du får gärna använda valfri bild från bloggen när du skriver om utmaningen.

Jag kommer att göra utmaningarna varje dag och skriva om dem på min blogg Viktoriae.blogg.se!
KOMMENTARER
Postat av: Maria

http://marialindgren.blogg.se/2009/june/viktoriaes-utmaning.html#comment



Sådär, nu har jag gjort första utmaningen.;)

Kommenterat den 2009-06-29, klockan 15:19:08. Hemsida: http://marialindgren.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA
Men tänk på:
- Jag svarar så fort jag kan.
- Reklam raderas.
- Min e-post: [email protected]
- Kampanjen är en rolig grej, jag är inte utbildad inom personlig utveckling/självkänsla utan skriver utifrån egna erfarenheter.
- Missa inga inlägg genom att lägga till bloggen på bloglovin/bloggkoll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


UTMANING.
Det är ganska enkelt, varje dag uppdateras bloggen och varje dag kommer något du kan göra.
Vill du vara med?



BLOGG.
Självkänsla, Depp&Pepp och tänkvärda inlägg är några av alla kategorier du finner på min vanliga blogg:
Viktoriae.blogg.se