Musiktips

INLÄGGET PUBLICERADES DEN 2009-06-19, KLOCKAN 23:59:21.

Det finns många låtar och vi har alla olika musikstil. En del gillar själva rytmen i låten och andra vill att musik ska ha ett budskap, det är upp till var och en. Här nedan har jag samlat låtar som har en bra peppande text, detta är bara ett axplock av alla låtar som finns därute. Du finner listan som spotify länk där jag har samlat alla låtar men även som youtubelänkar här nedanför, lyssna och njut!

Beautiful - Christina Aguilera / Tips av Maria* | [Youtubelänk]  [spotify]
Som man är - Dia Psalma / Tips av Nina* |  [Youtubelänk] [spotify]
Be somebody - 3 Doors down  / Tips av Emilie* | [spotify]
I don't want to be - Gavin DeGraw | [Youtubelänk] [spotify]
Why not - Hillary Duff |  [Youtubelänk] [spotify]
I still Believe in me - Fame/ Tips av Emilie | [Youtubelänk]

Tof of the world - Pussycat Dolls |  [Youtubelänk]
When you believe - Mariah Carrey och Whitney Houston / Tips av Emilie | [Youtubelänk] [spotify]

[Youtubelänk] = En länk till videon på youtube.com
[Spotify] = Finns med i spelistan: "Må bättre låtlista" som du finner på spotify här.

(*Tipsen kommer från kommentarer på min blogg där jag frågade om musiktips.)

KOMMENTARER
Postat av: alexandra

Håll ut med Tomas Ledin är en väldigt bra låt som handlar om att även om vintern är mörk och deppig så ska man se fram emot våren och den underbara sommaren som kommer fortare än vad man tror :) Finns i spotify och på youtube.

Kommenterat den 2009-06-28, klockan 14:27:16. Hemsida: http://aleksandran.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA
Men tänk på:
- Jag svarar så fort jag kan.
- Reklam raderas.
- Min e-post: [email protected]
- Kampanjen är en rolig grej, jag är inte utbildad inom personlig utveckling/självkänsla utan skriver utifrån egna erfarenheter.
- Missa inga inlägg genom att lägga till bloggen på bloglovin/bloggkoll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


UTMANING.
Det är ganska enkelt, varje dag uppdateras bloggen och varje dag kommer något du kan göra.
Vill du vara med?



BLOGG.
Självkänsla, Depp&Pepp och tänkvärda inlägg är några av alla kategorier du finner på min vanliga blogg:
Viktoriae.blogg.se