Tävling: Vinn boken

INLÄGGET PUBLICERADES DEN 2009-06-20, KLOCKAN 00:55:49.

Nu har du chansen att vinna boken "Vinnare i din egen tävling - inspiration för din personliga utveckling". (Du kan läsa mer om boken hos Adlibris) Boken är skriven av Emma Pihl och det är även hon som har skänkt den här boken, Tack! Om du vill läsa mer om Emma och vad hon arbetar med så kan Du besöka hennes hemsida här.

VILL DU VARA MED OCH TÄVLA?
- Var med i min "Må bättre utmaning" som du kan läsa mer om här.
- Skriv en kommentar nedan där du förklarar varför just du vill vinna boken (efter att du gjort ovanstående)

TÄNK PÅ FÖLJANDE
- Motiveringar på andra inlägg godkänns ej.
- Verkar det krångligt? Fråga om du undrar något.


Tävlingen pågår t.o.m 13 Juli och vinnaren kontaktas via e-post eller via dennes blogg.
KOMMENTARER

KOMMENTERA GÄRNA
Men tänk på:
- Jag svarar så fort jag kan.
- Reklam raderas.
- Min e-post: [email protected]
- Kampanjen är en rolig grej, jag är inte utbildad inom personlig utveckling/självkänsla utan skriver utifrån egna erfarenheter.
- Missa inga inlägg genom att lägga till bloggen på bloglovin/bloggkoll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


UTMANING.
Det är ganska enkelt, varje dag uppdateras bloggen och varje dag kommer något du kan göra.
Vill du vara med?



BLOGG.
Självkänsla, Depp&Pepp och tänkvärda inlägg är några av alla kategorier du finner på min vanliga blogg:
Viktoriae.blogg.se