Vad skrivs det om?

INLÄGGET PUBLICERADES DEN 2009-06-23, KLOCKAN 21:04:07.

Framtiden är oviss säger man men inte i detta fallet! Här har du "schemat" för de kommande två veckorna, så att du vet precis vilken dag som kommer att handla om vad.. Missa inga inlägg genom att Följa min blogg med bloglovin!

29 Juni | Vad fungerar för dig?
30 Juni | Insidan ger utsidan dess glans
1 Juli | Mår du bättre så blir det enklare
2 Juli | Finn vart du vill och sträva efter det
3 Juli | Komplimanger är kul att ge och att få
4 Juli | Gråt ut ibland
5 Juli | En god gärning är god på många sätt
6 Juli | Kunskap är makt
7 Juli | Att acceptera är att lära sig mera
8 Juli | Vi påverkas av vår omgivning
9 Juli | Ett skratt förlänger livet?
10 Juli | "En soppåse försvinner inte - trots att du blundar.."
11 Juli | Våga mera!
12 Juli | Utmaningar formar dig
13 Juli | Avslutningsvis..(tankar kring kampanjen)

Kan hända att något ändras under tiden..
KOMMENTARER
Postat av: Sara

Wow vad fint det är!

Kommenterat den 2009-06-28, klockan 16:00:38. Hemsida: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Emilie

Kommer den här bloggen finnas kvar även efter kampanjen? Alltså, jag åker bort 8-13 och kan därför inte kolla inläggen förrän efter och om bloggen är raderad är det lite svårt ;) Skulle gärna vilja läsa allt :)

Kommenterat den 2009-06-28, klockan 19:55:09. Hemsida: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Amelie

Åh, jag ser fram emot riktigt bra läsning!

Kommenterat den 2009-06-28, klockan 22:05:26. Hemsida: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA
Men tänk på:
- Jag svarar så fort jag kan.
- Reklam raderas.
- Min e-post: [email protected]
- Kampanjen är en rolig grej, jag är inte utbildad inom personlig utveckling/självkänsla utan skriver utifrån egna erfarenheter.
- Missa inga inlägg genom att lägga till bloggen på bloglovin/bloggkoll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


UTMANING.
Det är ganska enkelt, varje dag uppdateras bloggen och varje dag kommer något du kan göra.
Vill du vara med?



BLOGG.
Självkänsla, Depp&Pepp och tänkvärda inlägg är några av alla kategorier du finner på min vanliga blogg:
Viktoriae.blogg.se