Välkommen!

INLÄGGET PUBLICERADES DEN 2009-06-28, KLOCKAN 09:55:56.

Hej och välkommen till min "Må bättre kampanj", som är ett litet projekt som kommer att pågå under två veckor med start måndag den 29:e Juni. Det första inlägget kommer att publiceras imorgon och då även den första utmaningen. Ta gärna en kik på musiktipsen och anmäl dig gärna till att vara med i utmaningen. (Då har du chans att vinna en bok!)

Jag hoppas ni kommer att uppskatta det arbete jag har lagt ner på texterna och självklart kommer jag också att göra dagens utmaning, något ni kan läsa om i min blogg.

Vill du veta mer om kampanjen kan du läsa här och vill du besöka min ordinarie blogg, Viktoriae.blogg.se så klicka här!

Kram och ha en trevlig söndag,
Viktoria

P.s Lägg till bloggen på bloggkoll så missar du inget inlägg!

KOMMENTARER
Postat av: Evelina

Fin sida ju :D

Kommenterat den 2009-06-28, klockan 12:17:02. Hemsida: http://evvvelina.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA
Men tänk på:
- Jag svarar så fort jag kan.
- Reklam raderas.
- Min e-post: [email protected]
- Kampanjen är en rolig grej, jag är inte utbildad inom personlig utveckling/självkänsla utan skriver utifrån egna erfarenheter.
- Missa inga inlägg genom att lägga till bloggen på bloglovin/bloggkoll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


UTMANING.
Det är ganska enkelt, varje dag uppdateras bloggen och varje dag kommer något du kan göra.
Vill du vara med?



BLOGG.
Självkänsla, Depp&Pepp och tänkvärda inlägg är några av alla kategorier du finner på min vanliga blogg:
Viktoriae.blogg.se